Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 1 - сваляш пласмасовите капаци (тези с врътките)
    2 - демонтираш централната пластмаса, която е над предната престилка.
    3 - демонтираш трите предни решетки
    4 - мисля, че и ключалката за капака трябва да се демонтира
    5 - демонтираш дехидратора и го подместваш настрана за да не пречи, като преди това откачаш буксата от пресостата.
    6 - откачаш буксите за вентилатора и тази за жичното съпротивление.
    8 - демонтираш горния и долния маркучи
    9 - развиваш болтовете, които скрепват радиатора на климатика (кондензатора) към радиатора.
    10 - демонтираш страничните фиксиращи профили
    11 - изваждаш радиатора заедно с вентилатора.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Благодаря. Звучи достатъчно елементарно, дано няма някакви подводни камъни при процедурата (сигурен съм, че има). Идеята ми е да почистя рада, ако не да го сменя с нов.

      Comment


      • Важно е после като пълниш системата да я обезвъздушиш. Има една пробка в горния десен ъгъл на самия радиатор и една на маркуча за парното, който влиза в купето.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Сега като разглобих предницата ми направи впечатление, че перката е една и е на половината радиатор. Фабрично ли е така тая кола, струва ми се доста малка?

          Comment


          • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
            Сега като разглобих предницата ми направи впечатление, че перката е една и е на половината радиатор. Фабрично ли е така тая кола, струва ми се доста малка?
            И при мен перката е една. Има участък от радиатора (дясната част) който не се обхваща от вентилатора, но този участък е по-малък от 1/2 радиатор. Може би 1/4 или 1/3.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Това което установих е, че големия радиатор е сравнително чист, малкия отпред изглежда доста зле, а на перката и работят и двете степени, но доста тресе. При изключен мотор, перката тресе цялото купе.

              Comment


              • Заради лошото състояние на предния радиатор (замърсен или изкривени ламели) ще ти работи лошо климатикът.
                Относно вибрациите, отледай да няма отчупено парче от някоя перка или да не би окачването на самия мотор към радиатора да не е наред. Трябва да е на еластични връзки. Ако някъде е импровизирано и е направена твърда връзка - ще тресе така.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Или лагеруването на ротора е разбито.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Колеги някой може ли да ми каже,дали при всички 2.4(136,140 и 150 коня)двигатели коляновия вал и буталата са еднакви.Че моята е 150 и ще ми трябват части и незнам дали да търся от 136 и 140...
                    alfa romeo 145 1.6 16v TS 97 120hp sigpic CRASH
                    145 1.6 16v TS 99
                    166 2.4 JTD 150(hp)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от PacheV Покажи съобщение
                      Колеги някой може ли да ми каже,дали при всички 2.4(136,140 и 150 коня)двигатели коляновия вал и буталата са еднакви.Че моята е 150 и ще ми трябват части и незнам дали да търся от 136 и 140...
                      ако идеш в някой магазин би трябвало да ти отговорят най- точно
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Алфата срещу вратата на гаража - 1:0 за колата...
                        Attached Files

                        Comment


                        • Колеги, имам проблем с ръчната спирачка.Не иска да се връща и е почти невъзможно да я дръпна.Днес един приятел я опъна и докато го видя стана белята - наложи се да свалям двете задни гуми и с един лост да освобождавам ръчната.Според мен жилата вече са дали фера, но ще ми е интересно да чуя и други мнения.Мерси!
                          Алфа...всичко друго е компромис!
                          http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                          Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                          Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Tasho Покажи съобщение
                            Колеги, имам проблем с ръчната спирачка.Не иска да се връща и е почти невъзможно да я дръпна.Днес един приятел я опъна и докато го видя стана белята - наложи се да свалям двете задни гуми и с един лост да освобождавам ръчната.Според мен жилата вече са дали фера, но ще ми е интересно да чуя и други мнения.Мерси!
                            Други мнения няма, т.е. си за жила.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • Те на 166 жилата май са консуматив - всяка година се сменят.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Те на 166 жилата май са консуматив - всяка година се сменят.
                                Едва ли е така защото вече 4-5 не съм ги сменял, от както имам колата. Но се грижа за тях.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X